Selectează o Pagină

Politica de livrare a serviciilor

Politica de livrare a documentelor/serviciilor

Livrarea serviciilor se face astfel:

Intenția de cumpărare fermă din partea cumpărătorului este confirmata prin accesarea butonului de trimitere a comenzii.

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a documentului solicitat. După plasarea comenzii pe site, cumpărătorul va efectua plata pentru documentul solicitat.

Prețul fiecărui document/serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui document/serviciu. Pentru documentele/serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

Prin trimiterea comenzii către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.

Livrarea documentele/serviciile are loc în mediul on-line, prin email sau whatsapp. In cazuri exceptionale pot surveni modificari care sunt comunicate Cumparatorului prin email sau telefonic.

Comenzile se proceseaza în zilele luni-sambata și intervalele orare 8-22. Cumpărătorul este îndreptățit să primească serviciile solicitate doar după efectuarea plății.